DIY // SKIRT

   

Jeg har lenge hatt den kjolen dere ser på dukken over, men jeg har brukt den veldig lite på grunn av at jeg ikke likte hvordan den satt på meg. Men jeg tenkte at jeg skulle prøve å lage den om til et skjørt som jeg kan danse i! Evt lage et sett med skjørt og topp. Det er jo ikke så mye hokkus pokkus, men jeg tenkte i alle fall å lage en splitt på siden og bånd i livet. Dere kan se litt av prosessen under.

Jeg har så langt bare sydd for hånd rundt kanten og lagt inn et silkebånd i livet for å kunne stramme det rundt midjen. Jeg gjør det jo for hånd og veldig unøyaktig hehe, men tror likevel det kan bli fint til slutt! Jeg har også klippet opp splitten, og skal bare sy rundt kanten og deretter legge inn litt detaljer. Jeg skal legge ut bilder av det ferdige resultater så fort jeg er ferdig og fornøyd!

 

Har du gjort om noen gamle klær før?

 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg