NEW CAMERA

Her er mitt nye kamera! Måtte slå til å bruke mobilen for å ta disse bildene hehe. Når jeg skulle kjøpe meg nytt kamera hadde jeg diverse kriterier jeg måtte ha oppfylt, som var:

– Liten størrelse

– Lett

– Vippbar skjerm

– Lett å ta fine bilder

– Gode film muligheter

– Så billig som mulig

Såååe ja, etter en del research, sammenligning og anbefalinger så endte jeg opp med dette, Sony A5000. Det er absolutt ikke det nyeste kameraet på markedet, men det oppfylte kravene mine og var en av de billigste av de jeg tittet på. I tillegg var dette et kit med to linser! Så sammenlignet med de andre kameraene i klassen fikk jeg kamera m/ to linser til prisen av et kamera med en linse. Jeg holder enda på med å finne ut av hvordan alt fungerer på det, men selv om jeg ikke kan noe særlig om det enda tar et fine bilder, og det er veldig deilig for meg som er ute å farter mye og gjerne tar bilder i hytt å pine, da er det deilig å slippe å drive med masse innstillinger bare for å ta et ok bilde. Jeg har vært veldig fornøyd med det forrige kameraet mitt også, men det ble så stort å drasse med overalt…..dette kan jeg ha i veska, eller omtrent i lomma haha!

 

Nå skal vi avgårde for å trene på fresh fitness!

 

Har du kamera? Hvilket har du?

xoxo

10 kommentarer

Siste innlegg