COFFEE TIME #2

Jeg har begynt å synes det er så koselig å gå ut å ta en kaffe! Litt dumt siden det er så sykt dyrt, men heldigvis gjør jeg det egentlig ganske sjeldent. Dette var fra da jeg tilbragte en dag med venninnen min Malin 4.juli. Da startet vi dagen med det digge her dere ser over på bildet, deretter valset vi rundt på senteret, før vi på kvelden så på bilparaden. 

 

I morgen skal jeg treffe to andre venninner nede i Lillestrøm, da da blir det nok enda en kaffe haha, men det er verdt pengene så lenge man ikke gjør det hele tiden spør du meg. Etter jeg har truffet dem så er det å dra ned for å trene, og sånn går nu dagan hehe. Neida det er kjempefint med ferie, men jeg er ganske rutine menneske så jeg liker hverdagen med jobb om dagen og trening om kvelden. Men nå som det er ferie er det godt å ha litt tid til å gjøre andre ting, som å treffe venninner å bare ta en kaffe, eller sitte å se på serie! Dessuten liker jeg å prøve meg på litt diverse kreative prosjekter. Jeg tenkte å sy om en treningskjole jeg har til et skjørt, så kanskje jeg skal begynne på det i morgen! 

 

I dag har jeg egentlig gjort fint lite utenom å rydde litt, handle, laget mat og trena, så nå ser jeg frem til en kveld med film og god mat sammen med Sverre, bare slappe av litt (som om jeg ikke har gjort det i hele formiddag haha).

 

I morgen skal jeg endelig få ut innlegget om det nye kameraet mitt – sorry at jeg er så treig!

 

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg