COOL FOR THE SUMMER


                                                                                                 NAILS BY MISS NAILED IT

*Dette innlegget har jeg helt glemt å dele! Men her kommer det i alle fall, bedre sent enn aldri! Dette en en liten hyllest til Ann-Torill som er vår sponsor, men som har blitt så mye mer!*

Her er et skikkelig bilde av det ferdige resultatet, tatt fra Ann-Torill sin Instagram @missnailedit – jeg digger virkelig disse neglene!!! Fargen, mønsteret, tegningene, alle de forskjellige effektene….jeg elsker det. Det er helt rart hvor mye neglene gjør for hele humøret mitt. Det å ha fine negler gjøre liksom at jeg føler meg ekstra bra, og de forskjellige designene som er på dem får meg til å føle meg en spesiell måte. Noen ganger føler meg skikkelig elegant, andre ganger skikkelig sexy, eller for eksempel feminin. Denne gangen føler jeg meg skikkelig kul og “Fresh” haha – dette settet med negler er liksom en god blanding mellom søtt, sexy og rett og slett sommerlig! Negler er jo rett og slett et lite kunstverk! Ann-Torill du er en kunstner, og et menneske som er god tvers igjennom, og jeg takker deg for all støtte du har gitt meg og Sverre, både gjennom negler og andre ting du fikser for oss, men ikke minst for alle gode samtaler, støtte på konkurranser osv! Jeg er så glad for å ha blitt kjent med deg, ditt sprudlende menneske! Og jeg ønsker deg alt godt, og håper at du kommer til å være en del av livet mitt lenge fremover, for alle burde ha en som deg i livet sitt. En som bryr seg om andre så mye som deg. Stor klem 

xoxo

4 kommentarer

Siste innlegg