OPERA HOUSE

   

   

Etter en tur ned Karl Johan gikk mamma og jeg for å se litt på operaen, og der måtte vi selvfølgelig ha en liten photoshoot! Vi har begge vært på operaen et par ganger før, men man må jo liksom stikke innom når man først har tid! 

 

I dag er desserre Sverre blitt dårlig, så dermed blir det ikke noen dansetrening i dag, men jeg tenkte meg ut for å ha en liten styrke økt nå snart, og så skal jeg til en venninne senere i kveld for å grille sammen med gjengen, det blir superkoslig! Det er så hyggelig nå på sommeren når alle har kommet hjem fra folkehøyskoler osv, for da har vi endelig tid og mulighet til å treffes oftere. Vi driver fortsatt og planlegger sommeren vår, og hva vi skal ta oss råd til osv. Vi skal prøve å få til en danse camp, samt skal jeg en uke hjem til Haugesund. Noe særlig mer enn det tror jeg desverre ikke det blir, men vi skal uansett bruke sommeren på masse egentrening og jobbing, så kanskje vi har litt mer til overs til høsten. 

Nå sitter jeg egentlig å leser, for jeg har akuratt begynt på bok 4 i serien jeg leser, “Skyggejegerne”. Det er så spennende! Så jeg blir nok sittende inne litt til før jeg drar meg opp av sofaen og ut for å trene hehe! 

Hva skal du gjøre i dag?

xoxo
  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg