HOW DO I CHOOSE ?

I dag spurte plutselig Ann-Torill hva jeg ville ha! haha. Hun pleier jo egentlig å ha planen klar, så jeg ble helt sånn what – må jeg velge selv?? Jeg fant frem noen farger jeg liker godt så fikk hun tenke ut resten – og selvfølgelig treffer hun blink. 

Det er jo så sinnsykt mange farger i velge i! 

Endte til slutt opp med å velge denne friske sommer-fargen!

“When a girl love her nails” haha

 

Men jeg var ikke den eneste som fikk stell, jeg hadde nemlig kjøpt spa-manikyr til mamma som bursdagsgave, og den fikk hun i dag!

Over ser dere det ferdige resultatet av mine negler – så lekre! Deilig sommerfarge, kule mønstre som Ann-Torill tegner på selv for hånd, og diverse effekter som chrome og “sukker”. Og i tillegg til å få fikset neglene, lekte jeg håndmodell som vanlig haha! 

Vi gikk begge ut med store glis og flotte negler. Fra salongen bar det ut i Oslo for å tilbringe dagen der i det nydelige været. Vi har sett masse og tatt masse bilder som kommer ut de kommende dagene!

Tusen takk til Ann-Torill for å stille opp på en lørdag for oss! <3

Hva har dere gjort i det fine været i dag?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg