DIY // BLING

I går satt jeg å laget litt forskjellig, blant annet den dere ser på bildet over. Ikke akkurat noe veldig avanserte greier, men det blir likevel veldig fint! Denne skal jeg ha i håret mitt i morgen når vi danser standard. Åpningen av NM er klokken 14, og jeg gleder meg til å komme i gang. Nå har jeg lagt klar kjolene mine, sko osv, og skal snart i gang med å fikse håret. Jeg fikser nok bare deler av det i kveld, og resten i morgen tidlig. I morgen tidlig kommer også en av de yngre danserne hjem til meg for at jeg skal fikse håret hennes. 

Dere kan følge med på Instagram @legactions og @ronjaostensvik for litt sånn updates underveis i kveld, og under konkurransen i morgen!

Vi håper at DU kommer å ser på i Sandbekkhallen enten i morgen eller på søndag!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg