FINAL PRACTICE


PHOTOS FROM @LEGACTIONS

Da er den aller siste treningen før NM gjennomført og jeg gleder meg bare mer og mer til NM! Se på denne herlige gjengen da! Vi hadde virkelig en så fin trening, hvor vi alle backet hverandre opp og syket hverandre opp til NM. Nå er jeg hjemme igjen og skal bare spise og legge meg egentlig, siden jeg skal ganske tidlig opp i morgen. Men etter jobb skal jeg bare slappe av og samle opp alle kreftene jeg kan til helgens konkurranse. 

Under legger jeg timingen for alle som vil komme å se: Vi danser i klassen som heter voksen elite:


Håper vi ser deg der!

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg