PREPERATIONS FOR THE NORWEGIAN CHAMPIONSHIP

Det er ikke bare dansingen som må være på plass til NM, men masse andre småting! Jeg har det meste på plass allerede, men det var et par ting jeg måtte handle inn, som dere ser over.
 

1.Plastikkhansker. Dette trenger vi når vi skal brune oss. Jeg fortrekker hansker foran “votter” når det kommer til instant tan, for da får man liksom kroppsvarme som hjelper til å holde bruningen slik at den er lett å spre utover jevt. Man kan selvsagt bruke bare hendene også, men det blir fort så grisete, så jeg synes det fungerer mye bedre med hansker – mindre søl men likevel lett å påføre. 

 

2.Got2B Glued hårspray. Dette er definitivt min favoritt so far. Den tørker ikke alt for fort, slik at man før tid til å legge håret slik man vil ha det, men når den tørker sitter den skikkelig godt!

 

3.Hår gelé. Med denne gjelder egentlig det samme for med hårsprayen! Tørker ikke for fort, men sitter godt når det først er tørr! Det går mye hårgelé så jeg må definitvt ha en full på lur til NM.

 

4.Øyenskygge. Jeg har kjøpt en ny øyenskygge, pga at den sorte jeg har ikke fungerer særlig bra…så jeg håper på at denne vil gjøre susen! Jeg har vært fornøyd med andre farger jeg har kjøpt fra H&M før, så det blir sikkert bra!

 

5.Vipper! Jeg pleier å bruke vippene jeg kjøper flere ganger, men jeg vile være sikker på å ha noen fine, nye vipper til NM! De jeg har brukt et par ganger kan fort bli ødelagt, eller ikke være helt som jeg vil ha dem, derfor er det fint å ha et par på lur! Jeg har ikke prøvd akuratt disse vippene før, men jeg synes de så veldig fine ut. 

 

6. Litt bling! jeg har vært veldig uheldig og mistet/ødelagt flere øredobber på dansegulvet, så jeg visste jeg måtte finne noen nye. Da kom jeg over disse fine fra Glitter! I tilleg fant jeg et søtt lite gullkjede man kunne velge anheng til. 

 

Satser på at dette er alt jeg mangler! Ellers bor vi heldigvis nærme konkurranse hallen, så det er ikke så lang vei til butikker etc. 

Nå skal jeg snart av gårde for å gjøre litt flere forbredelser, nemlig stikke innom NEMUS, deretter i studio for å trene.

Kommer du å ser på NM?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg