FOOD TRAVEL

     
 

I dag tidlig reiste vi hjem fra Litauen og vi var i Norge allerede 7:45, så jeg har vært våken en god stund allerede! Og takk og pris for det egentlig, fordi Sverre presterte å skru av alarmene, i stedet for å slumre. Han skrudde av begge alarmene på begge telefonene! Takk og pris for at jeg var halvvåken og la merke til at det var lenge siden jeg hadde hørt noen alarm. Vi klarte å gjøre oss klare på 10 minutter og dro avgårde til flyplassen i tide! 

 

Jeg har filmet litt så jeg skal lage en vlog ila dagen dersom pcen min samarbeider! (Noe den absolutt ikke har gjort de siste dagene, men men, fingers crossed). I tillegg fikk vi tatt litt bilder siste dagen i går, ellers har dagene gått ganske i ett. Dette skal jeg skrive mer om i neste innlegg! Over ser dere noe av det vi har spist på turen – så mye godt! Var så sulten at jeg glemte å ta bilder av de aller fleste måltidene haha! 

 

I dag skal jeg egentlig bare gjøre et par ærend, trene litt og slappe av resten av dagen! Jeg er skikkelig sliten etter turen, men også full av inspirasjon og motivasjon! Vi begynner med NM oppkjøring her i Norge allerede i morgen så jeg skal lade opp til det, men likevel tenkte jeg å legge inn en liten styrke økt her hjemme, med strikk! Tenkte kanskje å filme deler av den, så stay tuned for litt hjemme trenings øvelser!

 

Hva skal dere i dag?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg