THROWBACK // COPENHAGEN OPEN

 n  


Marty Brands – fotograaf | www.martybrands.nl

Jeg fant plutselig flere bilder fra Copenhagen Open! Til nå har jeg bare funnet latin bilder, så det var fint å få noen fra standarden også! 
I går hadde vi en skikkelig fin dag, først underviste jeg i brudevals, deretter trente i standard, og etter det gikk jeg, Sverre og Jonas ut for å grille i finværet! Vi satt ute i timesvis og koste oss med god mat og drikke, musikk og godt selskap. Det var så varmt og godt, og rett og slett helt herlig å sitte ute. På slutten av dagen dro vi på kino for å se den nye Pirates of the Caribbean filmen. Den hadde jo fått så dårlig anmeldelse så mange steder, men jeg satset på at det skulle være bra likevel! Og det var den spør du meg! Det var et par elementer og scener i filmen som ble litt vel mye, men det var masse humor og bra scener! 
 

I dag skal vi trene latin, så før den tid må jeg bare få unnagjort litt ting og tang her hjemme. 

Er du en Pirates fan?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg