WHAT A NICE DAY

         
                                                                                                                                                  JACKET FROM BYHS CLOTHING
         
                               
         
                                                                                                                                                                   www.byhs.no

    


                                    NAILS BY MISS NAILED IT // @missnailedit

Jeg hadde virkelig en så fin dag i går! For det første hadde jeg oppkjøring og besto – snakk om herlig følelse! Det er så deilig å være ferdig med det liksom, jeg kan endelig kjøre bil alene, og dessuten godt å slippe den utgiften fremover. Jeg gru-gleder meg helt sykt til første kjøreturen alene, blir sikkert så uvant å ikke ha noen ved siden av meg, men det kommer til å bli så befriende å vite at jeg har lov til å kjøre alene dersom jeg vil/må det. Jeg har jo øvelseskjørt siden jeg var 16, men da som jeg nevnte i forrige innlegget kun med automat biler. Dessuten er det så innmari kostbart at det ikke var før i år at jeg hadde pengene til å gjennomføre det. Men for å være ærlig var det ganske greit å gjøre det i år når jeg ikke har gått på skole, så på en side så var det litt smart å vente. 

 

Etter jeg hadde kjørt opp dro jeg inn til Oslo i det fine været, der satte jeg meg på Kaffebrenneriet før Ann-Torill kom og skulle fikse neglene mine. Jeg er aldri på kaffebar, hovedsakelig fordi jeg i bunn og grunn ikke drikker kaffe, og dessuten så er det veldig dyrt på slike steder…Men i alle fall, jeg bestilte jeg en caffe mocca, som jeg fikk servert i en skål..? Jeg følte meg skikkelig malplassert og visste omtrent ikke hva jeg skulle gjøre. Den var skikkelig svær, så svær at man måtte holde den med begge hender, og uten hank. Så jeg ble litt sånn, hmm er det inn å drikke kaffe med sugerør eller noe om dagen? Jeg fikk i alle fall mye, og god, kaffe for pengene. Og jeg håper det var meningen å drikke den uten sugerør/skje slik jeg gjorde haha!

 

Så var det duket for å fikse neglene, og som vanlig lager Ann-Torill helt fantastiske negler. Jeg liker dem bedre for hver gang jeg ser på dem haha! Så elegante. Jeg kan virkelig ikke sette ord på hvor heldig jeg har vært som har funnet en negletekniker som jeg har så mye til felles med. For det første stoler jeg på henne 110%. Jeg er aldri stressa for å få noe jeg ikke liker, og i tillegg gleder jeg meg alltid til å dra til henne, bare for å catche up litt. Hun er så lett og snakke med, så hele opplevelsen er jo bare en fornøyelse fra start til slutt. Vi har liksom blitt så gode venner at jeg føler jeg kan snakke med henne om alt mulig, noe jeg setter så utrolig stor pris på. 

 

Etter Oslo turen var det rett til studio for å ha en privattime med Thomas, og deretter styrketrening. Som dere sikkert skjønner føler jeg meg altså mye bedre! Jeg droppet finaletreningen på slutten av dagen ettersom jeg kjente at jeg var ganske ferdig etter styrketreningen og ikke vil ta det helt ut alt for tidlig etter å ha vært syk en uke. Håper at jeg holder meg frisk utover nå og bare blir bedre og bedre for hver dag som går! I dag skal vi ha privattime i standard, og deretter fellestrening i latin i kveld. 

 

Nå har jeg akuratt kommet hjem fra jobb og skal ut å nyte solen! 

Hva skal du i dag?

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

I had a really nice day yesterday! First of all I got my drivers license – woho! Better late than never! But it is so expensive…so I just couldn’t afford it until now. Anyway I am really glad I am done with that. Can´t wait to take my first drive alone!

After the test I went to Oslo to have my nails fixed, but because I was a bit early I went to “Kaffebrenneriet”. I usually never go to coffee places, basically because I don´t really drink coffee, and also it is quite expensive… Anyway I decided to buy a mocca, a coffee I actually think is really good, but I got in a bowl, and a really big bowl for that matter. Good thing – you get a lot of coffee for the money, but how on earth do I drink it. I wasn’t sure if I had missed the new trend – drinking coffee with, I don´t know, a straw? Anyway I had to use both hands to hold the bowl, because it was really big and had no handle. But the coffee was really good, so who cares. 

After the coffee Ann-Torill started fixing my nails, and as usual they turn out amazing! I love them even more overtime I look at them. She is am amazing person that I can really talk with about anything, and on top of that she makes the most perfect nails I´ve ever seen, LOVE LOVE LOVE.
I ended the day with a nice private lesson in latin as well as a fitness session. And on top of all this, the sun was shining all day long. 

…and the sun is still shining so I´ll go out and enjoy it now before I head off to practice!

What are you doing today?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg