FINALLY!

For en dag dette har vært! Jeg hadde så vondt i magen da jeg våkna i dag, og jeg var så nervøs…nemlig fordi jeg hadde førerprøve i dag morges. Jeg var ganske nervøs, men jeg fikk roet meg litt ned på oppvarmings timen.Og jammen gikk det jo bra – førerprøven er bestått og jeg har endelig lappen! Bedre sent enn aldri!

                                                                      

Det er veldig kostbart å ta sertifikatet så jeg hadde jeg og slett ikke mulighet da jeg var 18. Jeg var heldig og fikk en god del i gave etter en avtale med pappa fra jeg var liten som gikk ut på at hvis ikke jeg begynte å røyke, snuse eller drikke, så skulle jeg få hjelp til lappen. Og det klarte jeg jo – derav fikk jeg som sagt hjelp til en stor del av den. Likevel var det en god del å legge ut selv, rett og slett fordi jeg knapt hadde kjørt en manuell bil før jeg begynte på kjøreskolen.. Alle i familien min hadde automat biler så da var det vanskelig å øve på å gire gitt. Og da jeg flyttet hit hadde jeg jo ingen å øvelseskjøre med i det hele tatt! 

 

Men men etter mang en kjøretime, og en spennende dag i dag er jeg endelig ferdig! Nå skal jeg feire med å dra inn til Oslo for å fikse neglene mine, og deretter drar jeg på trening i kveld!

Hva skal du i dag?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg