17TH OF MAY

    
Først av alt beklager at dette innlegget kommer så sent, på selve 17 mai var jeg ganske opptatt, og i går var helt syk og helt slått ut…Men her kommer det i alle fal! Og jeg må helt ærlig si at jeg savner å feire 17 mai i Haugesund altså…Det var så trist i Lillestrøm i år. For det første var været grått, men det var jo “ingenting” i sentrum. Vi var å så på russetoget som var greit nok siden jeg gikk på skole med noen av dem i fjor, men etter et tenkte vi egentlig å se litt i byen der det var mange boder og sånn i fjor. Men det var jo ingenting der! Det var så kjedelig… Jeg er vant med barnetog, folketog og skikkelig energifulle russetog, etterfulgt av mat med familien og diverse kos. Men men dagen ble definitivt bedre når jeg på kvelden fikk besøk av venninnene mine på tapas besøk! Hun ene har studert i USA, og to av dem har gått på folkehøgskole andre steder i landet. Vi spiste masse god mat og koste oss hele kvelden! Vi hadde det faktisk så koselig at mobilen knapt ble tatt i, og selv om vi tok en selfie for å forevige kvelden glemte jeg å lagre det! Går det an? Jaja vi har mange dager foran oss til å lage nye minner på i sommer, og det gleder jeg meg skikkelig til!

 

Det som er fint med 17 Mai uansett hvor og hva – er at jeg kan ha på meg den fine bunaden min! Jeg synes den er så fin! Det er ikke så mange som har den på denne kanten av landet, så for meg er den veldig spesiell og minner meg om hjemme. 
      

I dag har jeg til tross for at jeg er tett som ei potte og nyser i et kjør sittet eksamensvakt haha. Jeg var skikkelig stressa for at jeg skulle forstyrre elevene, men det gikk ganske bra med hjelp av nesespray, og jevnlige turer ut for å nyse/snyte meg haha. Jeg må si jeg er veldig glad for å være ferdig da…jeg digger å være lærervikar, men eksamensvakt er noe av det kjedeligste jeg har vært med på haha. Men hva gjør man vel ikke for å få betalt regningene haha?

 

Nå skal jeg tilbringe nok en ettermiddag på sofaen desverre, men jeg tenker det er lurere å ta en dag for mye å bli frisk, enn å begynne å trene igjen for tidlig å bli sykere igjen. Det som er fint med å være syk er at man får masse tid til å se på serie!

 

Hva pleier du å gjøre når du er syk?

xoxo

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg