ABOUT SUNDAY

PHOTOS FROM NERO SPORTSDANSERE´S INSTAGRAM

Som sagt så danset vi en Østlandsserie på søndag som var, og det var faktisk en ganske fin konkurranse. Jeg liker helt ærlig ikke å danse i den hallen siden gulvet er så sykt glatt, og gulvet er så lite. I tillegg pleier det å vøre ganske like publikum og få par med, så det er rett og slett ikke så moro. Men denne gangen var det flere par med, og flere som kom å så på! Kjempehyggelig! Og størrelsen på gulvet klarte vi helt fint å takle, så alt var egentlig bra utenom at det fortsatt var sinnsykt glatt. Men men, det er ikke så mer å gjøre enn å takle det på best mulig måte. Vi var ganske greit fornøyde med dansingen og hadde egentlig en veldig fin konkurranse dag. Vi fikk 2.plass i begge grener, som egentlig var akkurat som forventet, hehe. Så det var en fin søndag, og for en gangs skyld var det gøy å danse Østlandsserie! Vi gjorde det egentlig kun for å få konkurransetrening, og det tror jeg jaggu vi skal gjøre igjen!

 

I dag har jeg sittet eksamensvakt på skolen jeg jobber på, og vet du hva som er enda kjedeligere enn å ha eksamen…? Å se på folk som har eksamen! haha, herlighet så kjedelig!! Å jeg skal gjøre det igjen på fredag allerede…men men! Jeg overlever. Ellers har jeg rett og slett ikke følt meg helt i slag, så jeg bestemte meg for å bli hjemme fra trening i dag å ta meg inn igjen. Så nå er det bare å gjøre bunaden klar til morgendagen!

 

Har du noen spesielle planer for i morgen?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg