MONDAY AGAIN

Mandag igjen! På søndag danset vi Østlandsserie og ble nummer to i begge grener, jeg skal se om jeg finner noen bilder derfra å legge ut! I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye mer enn å ryddet hjemme, vært en tur innom Wright, og trena. I studio var vi fra 4 til 9, hvor vi hadde et par privattimer, underviste barna, og deretter fellestimer. 

 

Til tross for at jeg ikke har gjort så mye, ble jeg ganske sliten på trening i dag og kjente at jeg hadde fått i meg for lite mat, så i kveld ble det taco for å fylle på litt. Så nå er det bare å komme seg i seng, siden jeg skal opp 7 i morgen… Men etter jobb får jeg forhåpentligvis skrevet ferdig et av disse mer omfattende innleggene jeg bruker alt for lang tid på haha, men forhåpentligvis blir det vært det! 

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg