SNEAKPEAK // COMING SOON


PHOTO BY SVERRE FJELLSTAD // TOP FROM ZARA // JEWELRY AND SUNGLASSES FROM GLITTER

Jeg ELSKER sånn vær vi har hatt i dag, det er jo helt fantastisk! I dag har jeg gått frem og tilbake til studio i sommerkjole, og vært ute klokka 7 på kvelden i bare lette sommerklær. Jeg håper virkelig været blir sånn fremover. Anyway, resten av bildene kommer veldig snart! Nå skal jeg kose meg med taco og kos sammen med Sverre og de to andre jeg bor med – lørdagskos!

 

Hva gjør du i kveld?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg