LAZY DAYS

I dag har jeg vært skikkelig lat egentlig, jeg sov helt til halv 10, skulle ikke på jobb, og har egentlig bare svart på og sendt ut mailer, jobbet med et par litt omfattende blogginnlegg. I tillegg har jeg laget middag til meg selv og Sverre som nettopp kom hjem fra jobb. Selv om det har vært en lat dag til nå så har jeg jo fått gjort litt sånne ting jeg vanligvis ikke har så god til til å gjøre. 

 

Når maten har fått sunket litt skal jeg gjøre meg klar til å dra på latintrening, og dra ned til LSK for en privattime og litt trening i latin. Og når jeg kommer hjem skal jeg se om jeg får et a de innleggene klare til å deles med dere!

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg