A HAIR STORY

Ja nå har jeg jo lagt ut en liten “nail story” , så jeg tenkte å legge ut en liten tidslinje på hvordan håret mitt har vært gjennom årene! Jeg begynner ikke så aaalt for langt tilbake, for jeg skal nemlig ikke lenger tilbake enn til 1.klasse vidergående da jeg hadde håret lengst til høyre på bildet lengst til venste. Det var langt altså, rakk meg helt ned til rumpa uten at det var retta eller noen ting…herlighet. Det var jo forsåvidt ganske “fint” i den forstand at det ikke var særlig slitt og ganske blankt, men veldig upraktisk og tungt og veldig kjedelig som regel… I første omgang klippet jeg det litt kortere og farget det litt mørkere, senere gikk jeg over til røde tupper som dere ser i midten. Men plutselig ble det ganske så kort! Dette var egentlig på grunn av at jeg mista så sykt mye hår da jeg var syk..Og i tillegg til at jeg mista mye, var det som var igjen så innmari tørt og livløst, så da bestemte jeg meg bare for å klippe det rett av! Jeg visste at det kom til å ta en stund å bli frisk nok til å konkurrere, og dermed hadde jeg tid ti at det skulle vokse ut igjen.
     OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

Siden jeg klippet det kort har jeg egentlig mer eller mindre bare latt det vokse, og eksperimentert med farger. Først ble det litt sånn rød-lilla,  mens nå er jeg i prosessen med å få det mørke rødt. Det er skikkelig vanskelig enn så lengde fordi etterveksten min tar til seg farge så sykt mye lettere enn resten…men men det er en work in progress, og jeg prøver å farge det nederste mer/lenger enn jeg gjør øverst. Jeg gjorde siste farging på lørdag, så da synes jeg det ble litt bedre!
  
Jeg elsker å ha langt hår, men det er også så fantastisk deilig å ha kort, så jeg aner ikke helt hva jeg vil. Men siden jeg ikke kan ha så kort hår, siden jeg må kunne lage “dansehår”.. men jeg har eeeegentlig litt lyst å klippe meg helt kort –  rød bob – med pannelugg! haha. Meeeen det blir ikke med det første i alle fall.

Jeg burde egentlig komme meg til en skikkelig flink frisør som kunne hjulpet meg å få fargen jevnere litt fortere – men for øyeblikket har jeg ingen midler til overs til det, så da blir det å gjøre det selv over tid! 

    

Hva synes du jeg kler best? Evt hva ser du for deg at jeg kunne kledd?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg