DOLL FEVER

  

Se på disse her da! Sist jeg var hjemme hadde mamma laget tre dukker som jeg ikke hadde sett, og de er jo bare såååå fine! Hun lager absolutt hele dukken selv, og jeg er bare helt imponert. Greit nok at hun lager dem fra en grunnoppskrift, men det er så kult for forskjellige alle dukkene blir med forskjellig hår, klær osv. Husk å følge @handmadebyrandi for å se ting og tang hun lager!

 

Nå skal jeg avgårde til LSK for å øve på showet vi skal ha i morgen! Men når jeg kommer tilbake har jeg et par innlegg på lur, så det kommer i alle fall et mer i dag! Hvordan bruker du lørdagen din?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg