LET´S GIVE IT A TRY

                                             NAILS BY MISS NAILED IT

Dagen i dag har vært ganske lang allerede faktisk. Jeg tok toget til Lillestrøm 06:35, og begynte med teori hos Wright kjøreskole klokken 07:00, der holdt vi på å forbrede oss til rundt 08:30 før det var ut på langkjøring! Da var det kjøring mer eller mindre i strekk til klokken 12. Det var en veldig fin øvelse på det å holde konsentrasjonen bak rattet i lang tid sammenhengende! Veldig moro og lærerikt. 

 

Utenom det skulle jeg si at jeg har kjøpt meg Bio-Oil etter å ha hørt mye positivt om det. Jeg har noen arr etter kviser på ryggen jeg vil teste det på, samt noen strekkmerker, så det blir spennende å se om jeg synes den har noen effekt! Er det noen av dere som har prøvd dette produktet?

 

Nå har jeg ligget å sovet et par timer faktisk! Herlighet jeg var helt dau etter både kjøretimer og jobb…men nå har jeg fått sovet litt, fått i meg mat og fått lada litt opp igjen, så jeg er klar til fitness og finaletrening i kveld – let´s go!

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg