VISITING VISNES // MELTING HUT

PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // JUMPSUIT FROM MOODS OF NORWAY // SHOES FROM NIKE // SCRUNCHIE FROM GLITTER

Her er enda flere bilder fra turen til Visnes, og det begynner å minske på innleggene fra denne turen hehe. Nå ble det litt sen blogging gitt..Det skylders at jeg har vært ute av huset siden 8 i morres..Jeg var nemlig i studio klokken 9 for å undervise i brudevals, og deretter hadde jeg og Sverre en privattime i latin med trenerne våre, og deretter hadde vi 4 x 45 min fellestimer, men en 30 min pause i midten. Og til slutt øvde vi  på et show vi skal ha neste helg! 

 

Etter det dro vi innom butikken, handla litt mat til i kveld, og gikk hjem! Vi fikk også besøk av dansekompisen vår Jonas, så vi ble sittende å se på en film –
Ben-Hur. Den var egentlig veldig bra! Så hvis noen lurer på hvilken film de skal se kan jeg anbefale den. 

I morgen fortsetter treningshelgen, men skal skal prøve å få ut et innlegg før jeg drar på trening i morgen! Vi skal ha 4 x 45 min fellestimer samt en privattime i morgen også, og jeg gleder meg! Nå skal jeg sortere ferdig noen bilder fra en trening vi hadde for litt siden, sånn at de er klare til å legges ut. Etter det skal jeg rett og slett legge meg, siden jeg er ganske trøtt etter denne dagen. 

Har dere en rolig lørdagskveld også?

xoxo
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg