ANGEL FACES

Å som jeg elsker disse søte små uskyldige lammene! Vår er en herlig årstid når blomstene spirer og masse søte små dyr blir født. Varmen og solen kommer tilbake og dagene blir lengre. Det er mye lettere å våkne om morgenen når solen skinner inn vinduene, og så mye mer motiverende å komme seg opp og ut spør du meg. I dag for eksempel var det skikkende sol da jeg sto opp og rett og slett ganske greit å våkna tro det eller ei. Så var det avgårde på jobb hvor jeg underviste første og siste time, derav ganske mye pause gitt. Men da fikk jeg komt gått i gang med bok nummer tre i Skyggejeger serien! 

Nå er jeg hjemme og har fått i meg litt mat, så skal jeg vaske litt her i leiligheten siden det er min vaskeuke, så da skal det bli rent og pent her! Etter det skal jeg ned i studio å øve på et show vi og noen andre dansere skal ha. Så det blir moro! I kveld planlegger jeg å lage hjemmelaget pizza og se en film sammen med Sverre, og ser frem til en rolig kveld etter treningen. 

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg