BLACK N´ WHITE // PART II

  

  

    

  

  
                                                                                                       PHOTOS BY ME

Her er del to av bildene fra Østlandsserien! Masse flotte dansere i latinen også som var veldig moro å ta bilde av, og noen av dem finner du over.

 

I dag har jeg jobba, hatt kjøretime, vært hos kiropraktoren min, og vært på trening. Der hadde vi en privattime med Trine, og deretter en fellestrening. Det gikk egentlig veldig bra, men jeg grua meg egentlig skikkelig fordi jeg er så sinnsykt støl i låra i dag! Jeg fikk nesten krampe på kjøretimen da jeg clutcha, haha. Men etter jeg fikk varma skikkelig opp gikk det greit. 

 

Nå slapper jeg av hjemme med litt kvelds, før det er marsj i seng og opp igjen tidlig i morgen. 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg