VISITING VISNES // ROCKY WALL

       

        // PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // JUMPSUIT FROM MOODS OF NORWAY // NAILS BY MISS NAILED IT //

Her er noen flere bilder fra turen til Visnes. Dette er på veien ut mot smeltehytta, som det kommer bilder fra litt serene. Det var skikkelig deilig i solveggen her, og godt å få litt sol på denne bleke vinterkroppen. Jeg gleder meg vilt til skikkelig sommervær, og digger dagen som disse når sola skinner. Her ute ved havet var det en ganske kald vind, så jeg hadde ganske mye gåsehud i løpet av turen, og hadde en genser på lur. Men i solvegger som denne var det skikkelig deilig!  

 

I dag har jeg vært på jobb en liten tur og hatt en time i musikk hvor elevene øvde seg på en fremføring. Jeg har også vært en tur i Oslo å fikset neglene mine hos @MissNailedIt, og jeg er såååå fornøyd! Som vanlig (: Jeg skal legge ut bilder litt senere! Hvis du vil se bilde allerede nå kan du sjekke storyen på min Instagram, eller sjekke ut @MissNailedIt sin Instagram og Snapchat!

Nå tenkte jeg meg avgårde for å se på et nytt kamera, så får vi se om jeg finner det jeg leter etter til en god pris. Deretter er det avgårde på trening igjen, og jeg gleder meg! I dag vi trene standard, siden vi skal ha latin treningshelg til helgen. 

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg