TIMON & I

               // PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // JUMPSUIT FROM MOODS OF NORWAY // SWEATHER FROM H&M //

             // SUNGLASSES AND SCRUNCHIE FROM GLITTER // SHOES FROM NIKE // NAILS FROM MISS NAILED IT //
 

Det var skikkelig fint vær da vi var ute og tok bilder i går, så hele gjengen ble med på tur! Inkludert supersøte Timon. Her ser dere litt bilder fra en pause i solsiden – deilig! Når det endelig var så lyst og fint ute, og med en hvit bakgrunn så går det jo faktisk an å ta bilder av han, hehe. Han er jo så svart at man knapt ser ham på bilder hvis det er litt mørkt. Det var veldig koselig å passe på ham for en dag, siden jeg er så veldig glad i hunder, men ikke akkurat har tid til å ha en selv.. 

Selvfølgelig var det ingen som la merke til at den “henge opp” greia på genseren hang utenfor, så det var jo veldig fint..haha, men jaja ikke at det egentlig er så viktig.

I dag har vi vært å handla litt, og nå må jeg komme meg ut å trene litt! Jeg har vært så innmari lat hittil i påsken herlighet! Jeg hadde så store planer om å trene masse hver dag, men jeg skal ærlig si at det å slappe av har vært helt herlig. Men nå er det nok haha, nå skal jeg ut å løpe litt eller noe!

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg