EASTER HOLIDAY // SUMMER HOUSE


                                 PHOTOS BY ME // SLIPPERS FROM @handmadebyrandi

Påskeferien er for fullt i gang, og jeg tilbringer den hjemme i Haugesund. Fra onsdag til torsdag var jeg hos pappa og familien å besøkte dem på hytta. Den første dagen var det egentlig ganske surt vær, og det var ikke så mye å finne på ute, men vi hadde en deilig krabbemiddag, med jordbær til dessert som falt i smak hos store og små! Dagen etterpå var heldigvis været litt bedre slik at vi fikk tatt oss en båttur! Vi har hatt båt så lenge jeg kan huske, og jeg synes det er veldig morsomt å få være med på båttur enda. Kanskje spesielt siden jeg får tid til det så sjeldent nå. 
 

I tillegg til båttur og middag, så hadde pappa bursdag, og jeg gav ham blant annet er et par hjemmelaga tøfler fra @handmadebyrandi som dere kan se over! Dere kan også se bilder av lillebrødrene mine, Robin som har tidenes fiskelykke, og de to minste søtnosene som nyter båttur og fint vær. Det er veldig koselig å se alle sammen igjen etter så lenge, og godt å ha litt tid bare til å slappe av, og ha det hyggelig sammen. 

 

I dag har vi vært så heldige med været at hele gjengen fikk dratt til en location å tatt bilder, i samme slengen fikk vi gått oss en kjempefin tur ute på Visnes som er et sted rett utenfor Haugesund med masse historie! Jeg skal gå igjennom bildene og legge dem ut snart! Men nå skal jeg og Sverre dra avgårde til en av mine beste venninner Lisa for å ha en liten kosekveld, ha en fin kveld!

 

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————

So far this easter break I´ve spent some time with my friends and with my family at our summer house. We ate a wonderful crab diner, went for a very nice boattrip and had a nice time relaxing together. It is really nice to see everybody again after quite a long time, and just spend some time with them. 

Today we´ve been really lucky with the weather, and we´ve actually managed to drive to a very nice location to take some photos! I´ll go through them and post very soon. But now we are heading over to a friend´s house to chill and catch up. 

Have a great evening everybody!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg