BOARDER SHOPPING

Som jeg nevnte ble det litt shopping på grensa da vi dro til Sverige! Jeg handla blandt annet det dere ser over, masse ProPud (vel å merke ikke bare til meg selv) ,en shaker fra Bodypowers , Pandy og litt mat. Jeg digger denne kule fargen på shakeren! Det er så mye billige fristelser å falle for på grensa, men jeg synes jeg var ganske flink da jeg klarte å holde hele handelen under 300 kr. På en annen side så vil man jo spare penger ved å kjøpe ting man uansett skal kjøpe, når man kjøper dem i Sverige i stedet for hjemme. Spesielt mat er det jo ganske mye å spare på. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med egen handel og gleder meg spesielt til å ha ProPud tilgjengelig i kjøleskapet en liten stund fremover.

 

Nå er jeg vel hjemme i Haugesund og har brukt dagen hos mormor, der jeg spiste alt for mye lapskaus hehe, og hos en venninne. Nå skal jeg gjøre klar et innlegg om konkurransen vi deltok på i helgen, og fortelle dere litt om den, og hvorfor den er ganske spesiell! 

Jeg håper skikkelig på litt fint vær denne uken sånn at jeg får gjennomført alle fotoshootene jeg har planlagt! Men vi får n se hva dette vestlandsværet har å si fremover…fingers crossed!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg