VERANDA VIEW

        

     PANTS FROM H&M // NAILS BY MISS NAILED IT // HAIR TIE FROM GLITTER // PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD

Vi kom hjem fra Gøteborg sånn klokka 3 i natt så det ble ikke akkurat mye tid til blogging. Vi dansa i hele går, og var helt skutt da vi kom hjem etter både all dansingen og all kjøringen. Da vi kom hjem måtte jeg jo i tillegg i dusjen for å få ut dansehåret før jeg la meg, så det ble ganske sent.. Men til gjengjeld skal vi jo ingenting spesielt i dag, så jeg sov til klokken 12. Da måtte jeg i dusjen igjen, haha, fordi det viste seg at jeg hadde gjort en ganske dårlig jobb i halvsøvne i natt med å få ut all geleen… I tillegg så måtte jeg gjøre en real innsats med å skrubbe vekk all bruningen, som viste seg å ikke være så lett…Jeg gikk nemlig tom for den gode skrubben min i forrige uke, men visste jeg hadde en annen liggende, men den gjorde dessverre ikke nytten sin mot bruningen min, så jeg får dra å kjøpe meg en ny i morgen. 

 

Det passa så ypperlig med ferie for meg nå! Er det ikke rart hvordan disse feriene passer så innmari bra? Det er nesten som at når feriene kommer hadde du ikke klart en dag. Denne ferien skal jeg hjem til Haugesund å tilbringe tid med familien min, så det blir skikkelig koslig. Jeg skal ha et par dager med helt ferie nå, men så er det rett tilbake på gymmet! Og jeg gleder meg til en påske med masse alternativ trening. For siden Sverre ikke er med til Haugesund hele ferien blir det ikke “vanlig” dansetrening, men mest alternativt. Jeg skal prøve å få blogget en del om hva jeg gjør i mine dansefrie ferier for å holde meg i form.

 

Konkurransen i går var forresten skikkelig fin, og jeg skal skrive et innlegg om den i løpet av dagen, så får jeg se om jeg poster det i dag eller i morgen. 

 

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

We got home from Gothenburg like three o´clock this morning, and i even had to shower out the dance hair before I could go to sleep…Which I by the way did a very bad job at haha. Because when I got up this morning my hair still had places with hair gel in it..woho, so I had to do it again. And also I had to scrub my legs for what felt like an hour to get most of the tan of…aka that scrub is not good to use to get away tan, and I need to get a new one! 

Today we are basically chilling and getting some things in the house done before the easter break. I will travel to Haugesund to visit my family and friends this easter and I am really looking forward to it, and I will keep you posted on what I do during my dance free days. 

​By the way, the competition yesterday was so nice and we had a blast! I´ll blog about it really soon!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg