PANDY // BODYPOWER


                                          #BODYPOWERSTORES #PANDY

I dag har vi kjørt til Gøteborg, og på veien stoppa vi innom Nordby senteret og shoppa litt til svenske prisene hehe! Jeg var blandt annet innom Bodypowers å kjøpte meg en shaker og dette protein godteriet! Jeg har aldri smakt det før men har tenkt på det lenge, og dommen er………………………………NAM! Dette var så godt, yum yum yum. Dette godteriet var liksom skikkelig surt, og hadde god smak. Var jo omtrent bedre enn vanlig godteri. 

Utenom dette handlet jeg ProPud, litt mat, og diverse godt som jeg skal legge ut bilder av siden. Nå er vi på hotellet og gjør oss klare for å legge oss, så er det å komme seg opp til en brukbar tid i morgen for å fikse hår og sminke til konkurransen!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg