BYHS // STAND


 

Som jeg digger å være ambassadør for BYHS! I helgen hadde de stand i Skjettenhallen under konkurransen hvor de viste frem produktene sine, og blandt annet det helt nye som kommer om ca 20 dager! Som jeg gleder meg! Jeg har allerede vært så heldig å få prøve klærne og å være litt med på å si hva jeg mener om passform etc, så eg vedder på at det blir knallbra. 

 

I dag har jeg hatt full dag på jobb, dansekurs for hele to barn haha (var noen misforståelser, så alle fikk det ikke med seg), hatt privattime, og fellestimer. Det var en ganske lang og slitsom trening med tre finaler på slutten, woho! Men men det er deilig nå sånn i ettertid. Nå er det bare å slappe av, sove godt, så er det på´n igjen i morgen med full dag på jobb, og deretter styrke og finaletrening på kvelden. Vi skal nemlig konkurrere allerede på lørdag igjen, i Sverige, så det er ingen ferie enda. Vi har aldri danset den konkurransen før, så det blir veldig spennende. Jeg skal forklare litt hvorfor den er så spesiell litt senere når det nærmer seg.

 

Nå ligger jeg strekk ut på sofaen og skal til å sorterer litt bilder fra konkurransen som jeg skal legge ut på bloggen. So stay tuned , 

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

I really love being a BYHS ambassador! And this weekend they had a stand at the competition were they showed off their new stuff, which I am really looking forward to get! I even got to try out their new collection and say my opinion about the fitting of their clothes, so I am sure they´ll be absolutely super. 

Today I have been working a full day, taught some kids, had a private lesson, and group lessons, where we ended with three finals. So I am very ready for bed now – goodnight!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg