FRIYAY

Fredaaaaaag, men med denne fredagen kommer det litt nerver gitt – men gode nerver! Jeg skulle fikse alt mulig i dag, jobbe, fikse en ødelagt negl, vaske på LSK, fikse danse-håret mitt, brune meg og få i meg en del mat sånn at jeg er klar til i morgen… I tillegg skulle jeg helst ha slappa litt av og haha.

Til nå har jeg gjort alt det, utenom å brune meg, og klokka er elleve liksom… Blæ haha. Så nå skal jeg bare gjøre det å gå rett å legge meg. Så er det opp og hoppe i morgen ca klokken 8, fikse dansesminken, spise frokost, dra til hallen, brune meg enda mer haha, fikse håret til en av de yngre danserne, varme opp og så er vi i gang!!!

Det blir så spennende, jeg gleder meg masse, kom å se da vel! Timingen ligger under, og vi danse i klassen voksen elite:

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg