FOOTWORK

Her et et par bilder fra gruppetimen jeg hadde med rekruttene i går. Vi hadde latin, og vi jobbet mot konkurransen i helgen. Etter det hadde vi styrketrening og finaletrening som jeg kjenner ganske godt i dag! 

Apropos noe jeg kjenner i dag – tåa mi! På mandag gjorde vi en øvelse hvor vi går opp og ned på tærne som vi egentlig “alltid” gjør, men plutselig kom jeg litt langt over og presset meg veldig hardt for å komme meg tilbake. Og etter det fikk jeg veldig veldig vondt i høyre storetå. Jeg håpet det skulle gå over av seg selv til i tirsdag, meeen det gjorde det altså ikke! På tirdag var det jo omtrent værre…. 

Så jeg gikk til min lifesaver, Eirik hos NEMUS. Han fikk sjekka at ingenting var brukket eller røket, men senen under tåen min hadde fått seg en skikkelig trøkk, og er mektig hoven og vondt..Så frem til konkurransen må jeg bare prøve å la være å provosere den. Men det er så fantastisk å få time på dagen å bare sjekke at det ikke er noe alvorlig. I tillegg fikk jeg hjelp til å få dempet en sånn spenningshodepine (at musklene i nakken etc er så stramme at man får hodepine), samt bekken korrigering. Det er en helt fantastisk sponsor!! Takk og pris for at jeg har dem, ellers vet jeg ikke helt hvordan det hadde gått alltid, når sånne akutte problemer oppstår.

 

I dag har jeg jobba, vært hos kiropraktoren, klippet meg, undervist tre forskjellige kurs, hatt privattime og egentrena. Herlighet for en dag, nå er det marsj i seng, blogger mer om dette i morgen!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg