SUNNY SUNDAY

    

For et fantastisk vær det har vært i dag! Helt fantastisk. Vi syklet frem og tilbake til dansestudio, og på veien tilbake måtte vi rett og slett stoppe å kjøpe en is. Solen stekte og vi måtte kaste jakken, og brette opp ermer og ben for å ikke koke helt opp. Da vi kom hjem la vi oss faktisk ut for å sole oss, det føles ut som en evighet siden vi gjorde det sist. Og som du kan se over var det ikke en sky på himmelen over oss.

 

I tillegg til å trene og sole oss har jeg fått lest litt, sett litt serie og ryddet litt videre på rommet mitt – en veldig deilig søndag egentlig. Det har liksom ikke vært noe stress i det hele tatt, spesielt siden vi kom oss opp og ut ganske tidlig så har vi hatt hele dagen til disposisjon. Dermed har jeg til og med hatt tid til å gjøre lage litt småting, som dere kan se litt sneakpeak av på @handmadebyrandi, men det kommer også snart her på bloggen.

Forresten, jeg nevnte jo at jeg hadde en noen spennende nyheter å fortelle, og her er de: Jeg ble kontakten av en fra Haugesunds Avis som ville skrive et stort oppslag om meg i “Ung Sport” delen i avisen. Det er så hyggelig at noen har lyst å skrive om dans! Spesielt stas er det jo å bli “satt pris på” i hjembyen min. Det er jo tross alt der allting startet. Både dansigen i seg selv, men også der familien min, og alle vennene mine er – og de skal ha mye av æren for at jeg har turt å gjøre det jeg har gjort. Det han har skrevet kommer å på tirsdag, og jeg gleder meg veldig til å lese. 

 

Har du hatt fint vær i dag?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————————

The weather has been so beautiful today! We even took our bicycles to the dance studio, and on out way back we just had to stop for an ice-cream. It was like 20 degrees outside! So when we got back home we went outside just to lie in the sun for a while. What a nice Sunday, we got up bright and early and had the hole day at our disposal. So we danced, enjoyed the weather, watched a movie, ate dinner and made some stuff which I will post later. 

Btw, exciting news! I got interviewed by the local newspaper the other pay! So much fun that someone wants to write about dancing. It will be published on Tuesday in Haugesund, but I´ll try to get a copy of it to share with you guys.

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg