COLOURS

Hvor fantastisk ser vel ikke denne lunsjen ut?? Det var sååå godt. Jeg elsker frukt og grønt, men det blir ikke alltid til at jeg spiser så mye av det. Men når jeg skjærer det opp sånn her så går det ned på høykant. 

 

I går tok jeg faktisk dagen treningsfri, og det var virkelig noe jeg trengte av flere grunner. For det første var jeg veldig sliten etter mye trening og jobb hele uken, og for det andre trengte jeg å få gjort litt hjemme. Jeg fikk vasket to maskiner med klær, og ryddet en del på rommet. For selv om vi er ferdig med selve innflyttingen og føler oss veldig hjemme, gjenstår en del systematisering… og det fikk jeg heldigvis gjort en del av i går!

 

I dag har vi allerede hatt en økt med latintrening, og nå skal jeg bare få i meg litt mat før jeg drar avgårde på Fresh fitness for en styrkeøkt. Etter den skal jeg innom Strømmen for å handle noen esker og litt mat til i kveld.

 

Hva skal dere denne fine lørdagen?

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg