HANDMADE // NEW IN

Mamma mia så mye fint mamma lager! I går fikk jeg disse to, og i dag kom det faktisk enda to til! De skal jeg legge ut bilder av siden, når jeg har dekorert dem litt. Disse herlige fargene er jo en fryd for øyet, og dessuten veldig fine til den meget sorte dansegarderoben min. 

 

I dag har jeg vært på jobb, undervist og vært på trening. Vi hadde en privattime i latin, og deretter brukte vi et par timer på å lage ferdig et show vi skal ha i morgen! Og etter det hadde vi voksekurset. De er så flinke og det er så morsomt å ha dem! Perfekt måte å avslutte en onsdag på rett og slett. 

 

I morgen venter undersøkelse hos kiropraktoren, jobb, show og trening!

 

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

Mamma mia my mum makes so much nice stuff! These arrived in the mail yesterday, and also two more came today, which I will post photos of as soon as I have blinged them up a bit. These colours are joy to the eye, and makes a nice change in my black wardrobe haha.

Today I have been working, training and teaching. First we had a private lesson, then we practiced our show for tomorrow! And at last we had the adult social dance group, so much fun! 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg