THE WEEKEND

Det har blitt lite blogging denne helgen gitt, og det skyldes for det første at vi har hatt treningshelg i standard med trenerne våre Erling og Anita, og at jeg var hos Helene i hele går kveld. Treningshelgen har vært superfin og vi har fått masse å trene på fremover. På fredag hadde vi en privattime og en fellestime på 1,5 time. I går hadde vi det samme, men i dag hadde vi en privattime og hele tre fellestimer! Men det gikk faktisk ufattelig fort i dag! Vi fikk både øvd masse på egenhånd, danset solo og fått tilbakemeldinger, og kjørt gjennomkjøringer. 

 

En slik treningshelg kan være ganske slitsom, både i hodet og i kroppen. Denne helgen har det vært en god blanding av å få ny informasjon og trening, så jeg har ikke blitt så sliten faktisk. Men det som var veldig plagsomt var bekkenet mitt! I går kveld var det helt på bærtur…Jeg og Helene lå egentlig bare i senga, og da jeg skulle skifte litt på hvordan jeg lå fikk jeg plutselig så innmari vondt. Jeg fikk det på plass igjen selv, men det bare fortsatte å krangle utover kvelden. Da jeg våkna i morres føltes det ut som om det hadde roa seg litt, men det tok ikke lang tid på trening før det var ute å kjøre igjen.. Skikkelig irriterende rett og slett!! Jeg skal til kiropraktoren i morgen og høre litt med han om det er noe er jeg kan gjøre for å unngå at det blir sånn så ofte. Håper han har noen gode råd!

 

Men helgen var absolutt ikke kjip av den grunn! I går kveld hadde jeg en veldig hyggelig kveld hos Helene, hvor vi blandt annet spiste taco, så på tv og koste oss med litt knask og prat utover kvelden. Jeg fikk også prøve klær fra den helt nye kolleksjonen hennes – gled dere!!! Vi ble sittende oppe en stund å se på alt fra midlertidige tatoveringer/henna til parykker haha! I tillegg ble det selvsagt mye kos med kattene hennes, de er sååå søte!

 

Nå sitter vi hele gjengen å ser på dans på tv-en, vi ser på noen av våre forbilder, under kan dere se et par videoer! 

 

xoxo

 

                                       

 

2rUGTiYo99M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg