ALL BLACK // LATIN LEGS

Da jeg kom på trening i dag hadde også Selma på seg ankelvarmerne sine fra @handmadebyrandi ! For det første var det iskaldt i studio i dag, så de var veldig gode å ha på, for det andre følte vi oss veldig matching i dag, helt svarte og like ankelvarmere. Derfor måtte vi selvfølgelig ta litt bilder!

Vi var i studio fra 2 til 6, men en pause i midten, der Sverre underviste et yngre par. Vi fikk trena både standard og latin, så det var en lang, men ganske effektiv dag i studio. Det er veldig deilig å ha vinterferie, så mye bedre tid til alt mulig, hehe. Selv om jeg er veldig glad i rutiner også. Jeg skal uansett prøve å utnytte resten av ferien så godt som mulig å få inn gode treningsøkter, samt sette av litt tid til å gjøre ting jeg ellers ikke har mye tid til, som å lese, brodere og lage henna!

 I dag fant jeg forresten noen videoer av oss fra konkurransen som var i Danmark forrige helg. Det ligger nå en liten snutt på instagrammen vår – @legactions. Så hvis du vil se litt tango kan du stikke innom der! 

 

I morgen skal jeg faktisk en tur hjem til Haugesund! Så jeg må pakke litt i kveld, slik at jeg er klar til å dra etter trening i morgen. 

Hva heter du på instagram?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————————–

When I arrived at LSK today, Selma was wearing her ankle warmers from @handmadebyrandi !  First of all it was really cold in the studio, so they were really really nice and warm to wear. Secondly Selma and I were very matching today haha, all black, and with the same ankle warmers. Of course we had to take some photos! 
We were in the studio from 2 to 6, with a break between latin and ballroom. So it was a quite long, but nice day in the studio.But this is what I really like about holidays, you have so much more time! Time do dance more, workout more, and do thing you usually don´t have time to do, such as henna and reading!

Tomorrow we have a couple of hours of trying before I go home to Haugesund for the weekend! I am granting myself some real holiday, to visit my friends and family. 

What is your instagram name?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg