HANDMADE BY RANDI

Min mamma er så vanvittig flink til å strikke! I tillegg er jeg veldig glad i å designe diverse ting, derfor har jeg startet opp en instagram konto til meg og henne sammen der vi legger ut bilder av ting mamma lager, både ting jeg har designet og ikke. Jeg elsker hjemmelaga tilbehør osv, og bor i sokkene og tøflene som jeg har fått strikket til meg. I tillegg har jeg en dokke, lignende den dere ser over, samt diverse andre flotte ting mamma har laget til meg. 

Hvis du også liker hjemmelaga ting og tang må du gjerne følge oss på instagram! @handmadebyrandi

xoxo
—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

My mum is so good at knitting! In addidion to that, I like to design, so we started up an instagram account together where we post things my mum makes. Both things I´ve designed and not. I love handmade accessories and things. I really couldn’t be without my united socks ad slippers for example.  If you also like handmade things, feel free to follow us on instagram! @handmadebyrandi 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg