HAIR BY ME

                                              

Jeg har lenge hatt lyst å begynne å fiske litt hår, men har ikke hatt trening på så mange andre enn meg selv. Derfor avtalte jeg med fine Selma, at jeg skulle fikse håret hennes til konkurransen, slik at jeg skulle få øve! Jeg ble egentlig ganske fornøyd med resultatet, spesielt ettersom jeg ikke har laget på lyst hår før. (Det er faktisk ganske stor forskjell!) 

Jeg trenger fortsatt øvelse, så til alle dansere: I en periode fremover fikser jeg hår for 100 kr mot at dere har med dere de produktene/tingene som trengs! Bare å ta kontakt litt i forkant av en konkurranse og avtale. Jeg fikser også gel-lakk negler (uten forlengelse) for 75,-. Send meg enten en melding på facebook, sms eller mail [email protected]!

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

I´ve been wanting to fix dance hair for quite some time, but first I need some practice on others than myself! This weekend I fixed Selma´s hair, and I must say it turned out quite well for being the first time I fixed blond hair. (It´s actually quite different) I still need practice , so a message to all dancers : I will fix hair for 12 euros (100kr) if you have all the things you need! I can also make gel-lack nails for 8 euros (75 kr)!  Send me a Facebook message, or an email at [email protected] !

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg