COPENHAGEN DAY 1


Fikk servert eplejuice i ølglass hehe!

Hotellet der konkurransen holdes fra og med i morgen!

Vi er vel på hotellet i København, og har fått gjort en god del forberedelser til i morgen. Blandt annet fått freshet opp fargen på håret mitt og farget bryna. I tillegg fikk vi tatt oss en tur på senteret for å spise litt – deilig! Det har vørt en litt travel dag, så nå var det deilig å sette seg i senga.. Jeg startet dagen med en kjøretime, deretter jobbet jeg til to. Derfra løp jeg på butikken, og suste videre hjem hvor jeg pakket ferdig og trasket avgårde til toget. Men da vi kom frem til perrongen etter å ha stressa litt ut dørene….var toget nesten 20 min forsinket! Blæ… kaldt var det og. Dermed mista vi toget vi tenkte å ta fra Lillestrøm til Gardermoen, og jeg ble litt stressa for at vi skulle blir for sene til å sjekke inn bagasjen. #stressa Men “heldigvis” ble flyet litt forsinka så vi rakk det med god margin.

Heldigvis gikk alt bra etter det og jeg fikk roa ned på flyet. I morgen skal vi danse Rising Star Latin, på fredag skal vi danse World Open Standard, og på lørdag skal vi danse World Open Latin, så dette blir spennende! Ønsk oss lykke til – jeg skal prøve å få blogget hver dag!

 

Hva skal du i helgen?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

After a quite busy and stressful day I am finally in my hotel bed. After we got on the flight to Copenhagen the stress weared off a bit, and I could relax, eat, and do some preparations for tomorrow. I have been colouring my eyebrows, and fresher up my hair colour. We are dancing the Rising Star Latin tomorrow, World Open standard the day after that, and World Open latin on Saturday. Wish us luck!

What are you doing this weekend?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg