MONDAY // LONG DAY

I dag har vært en laaang dag..himmel og hav. Startet dagen med å forsåve meg og komme 10 min for sent på jobb…fantastisk…men heldigvis ble dagen min litt bedre da jeg fikk dra inn til @Miss.nailed.it for å fikse neglene mine før helgens konkurranse. Den dama er helt fantastisk…hun lager jo for det første nydelige negler, men i tillegg er hun så snill og god, og så hyggelig å sitte å snakke med. Bedre negletetekniker skal du lete lenge etter!
Resultatet ble som vanlig kjempefint og jeg gikk smilende hjem.

Fra 4 hadde vi privattime, så hadde jeg barnekurs, og deretter var det to timer fellestrening. Bra trening, men jeg er helt gåen i hele kroppen nå og ser virkelig frem til litt søvn!

Hva synes du om neglene?

Xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg