WEDNESDAY

Jeg kan jo starte med at dagene, som vanlig, er skikkelig travle! I går jobbet jeg først fra 10 til 14, så fra 15 til 18:30, deretter hadde vi fitness trening fra 19:15 til 20:15 og til slutt hadde vi finaletrening i en time. Heftig, men heldigvis hadde jeg sovet veldig godt natten før, samt tatt med meg nok mat til hele dagen! 

I dag har det vært en relativt vanlig onsdag egentlig – travel men morsom! Jeg started dagen med en kjøretime, deretter var det jobb fra 10 til 14. Etter det bar det  rett ned i dansestudio for å trene litt standard. Vi var der å trente fra ca 15:30 til 17:30. Men da det var gjort ble det plutselig en uvant situasjon – vi skulle ingenting mer i dag! Vi har som regel progra helt til 9 hver kveld, men i dag fikk i tatt treningen såpass tidlig at vi fikk en ettermiddag sammen. Det var veldig koslig, og vi bestemte oss for å dra en tur på Strømmen storsenter. Der kjøpte jeg meg faktisk litt nytt! Så innkjøpene kommer det bilder av veldig snart!

Da vi var frdeige der skulle Sverre på et jobbmøte og jeg tenkte meg en tur på Fresh Fitness for å trene..men jeg konkluderte med at jeg ikke orket å gå hjem sent. Men det betyr ikke at jeg ikke fikk trena, jeg tok nemlig økta hjemme. Jeg har filma/tatt bilder av mange av øvelsene jeg gjorde hjemme i dag, og tenkte å dele dem med dere. For man trenger virkelig ikke stor plass eller fancy utstyr for å få til en grei treningsøkt. Følg med på bloggen de nærmeste dagene for å vite mer.

 

Foretrekker du å trene hjemme eller på et gym?

xoxo

 

                                              

Today has been a quite normal day for me: busy but fun! I started of today with a driving lesson, then worked from 10 to 14, and then we went straight to the dancestudio to get some ballroom practice done. After a couple of hours of practice we had an unusual “problem”. We had nothing more we needed to do! We actually had some time to spear and spend together. We decided to go to the mall and look around. And I actually bought some stuff, which is coming up on the blog soon!

 

​When we finished there I decided to go home and do my workout here instead of at the gym. You really don´t need a lot of space or equipment to have a good workout! I filmed and photographed some of the exercises I did, and I`ll show them to you guys later – so stay tuned the next few days. 

 

DO you prefer gym or at home workouts?

xoxo
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg