ROCKIN´ NAILS AND BEAUTY // NUDE LOOK

Nytt år- nye negler! I dag var jeg på det nye stedet til Rockin nails and beauty på Pilestredet 7, og fikk fiksa disse herlige “nude” neglene. Fikk meg dessuten en liten sightseeing tur i Oslo i samme slengen.
Jeg ville starte året med litt rolige, enkle negler, men det betyr ikke at de er kjedelige! Snarere tvert imot. Når jeg bytter mellom slike og mer fargerike/pynta negler så er begge deler ekstra gøy! Det kan bli for mye av det ene eller det andre om man har det for lenge synes jeg, forandring fryder!

 

Hvordan foretrekker du dine negler?

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

New year – new nails! Earlier today I went to Rockin nails and beauty´s new place and got these beautiful “nude” nails. They are so simple and elegant! Simple does not mean boring – on the contrary, changing between simple and more colourful/blinged up nails makes them both more fun!  Change is good.

How do you prefer your nails?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg