LATE NIGHT SWIM

Her er et par bilder av de vellykka løftene og andre kosestunder i bassenget! Jeg er skikkelig glad i å bade og var i bassenget mange ganger. Spesielt gøy er det sammen med kjæreste og bror, når vi lekte og rant i den store rusjebanen! I tillegg er det sykt god trening, selv om man ikke tenker på å trene. Jeg var i alle fall kjempe sliten etter et par aktive timer i bassenget. Og det vedder jeg på at Sverre var også etter å ha løfta meg opp x antall ganger! 

Nå er vi vel hjemme etter en tog tur fra Geilo, og vi er veldig klare for middag! Vi har hatt en fantastisk tur med familien min og kost oss hele turen. Det kommer bilder fra gårsdagens feiring etterhvert!

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Here are some of the lifts and other cozy moments in the pool! I really love swimming and playing around in the pool. It even had a big slide. Fooling around in the pool is also good exercise, I sure was tired after some hours in the pool, and I imagine Sverre was too, after lifting me all the time. Now we are enjoying a quite night at home before we get back into our normal rutines tomorrow. 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg