VESTLIA RESORT

Det er allerede dag to på Geilo, og hotellet er jo rett og slett nydelig! Jeg har vært her før, men det begynner å bli noen år siden, så hotellet er veldig annerledes ettersom de har bygd om og utvidet. I år bor vi faktisk i den nye delen også, så det var jo litt moro. Over ser dere bilder fra mitt og Sverre sitt rom, som er skikkelig koslig! Heldigvis var det masse lagringsplass her så vi fikk lagt alle klærne våre inni skapene. 

 

Vi brukte ca 5 timer på å kjøre opp hit, og vi var skikkelig heldige med været! Da vi kom opp måtte vi vente noen timer før rommene var klare, men etter det var det bare å pakke ut før vi hoppet i bassenget. Det var superdeilig! Ikke lang tid etter kom endelig Sverre også, som hadde tatt tog fra Lillestrøm. På kvelden spiste vi middag samt besøkte venner som har hytte her oppe.

For øyeblikket er Sverre og den eldste lillebroren min ute i bakken, mens jeg blogger og ser Homeland. Jeg har ingen planer om å stå på ski ettersom jeg tok skrekken en del år tilbake… Jeg prøvde meg faktisk i fjor, og sto en dag i bakkene, men skrekken slipper ikke taket og jeg koser meg absolutt ikke på ski – og lar derfor være. Heldigvis er det nok av andre ting å gjøre på fjellet, som å svømme, trene, gå en tur osv.

 

Nå skal jeg kose meg med en episode til av Homeland før jeg tenker meg ned i bassenget!
 

Hva liker du å gjøre på fjellet?

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

It´s already day two for us here at Geilo, and the hotel is simply beautiful! I´ve been here before, but that was quite a few years ago. Since then this hotel has changed a lot and we are actually staying in the new part. Above, you can see some photos of our room, which is very nice! Luckily there is a lot of storage space for us to keep our clothes etc. 

We spent about 5 hours from Haugesund to Geilo by car, and we were very lucky with the weather! When we finally arrived we ate a nice lunch, unpacked and went to the pool. And later that evening Sverre finally arrived from Lillestrøm by train. After that it was time for dinner and fun with some friends.

At this time Sverre and one of my little brothers are skiing and I am enjoying some episodes of Homeland. Skiing is not for me, so I think I´ll rather go to the pool afterwards! And besides, there are a lot of things to to up here, such as workout, swim, go for a walk etc.

What do you like to do on holidays?

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg