CHRISTMAS DANCE FESTIVAL // THE CAMP

Mandag og tirsdag gikk med til trening, trening og trening på campen til LSK. Flotte, flinke trenere, og svette, krampe og glede! Jeg har lært sååå mye og gleder meg til å trene det inn! Vi hadde Peter fra Danmark, Giedrus fra Litauen, og Larissa og Sasha fra Russland. De er så flinke og inspirerende.. Skulle ønske vi så den enda oftere enn det vi gjør.. Men uansett gir det en boost å ha besøk av dem!

Det eneste som har vært skikkelig kjipt den siste uka er at hælen min har vært så vanvittig vondt! Jeg har ikke hatt tid til å sjekke det ut, men i går ble det så ille at jeg dro rett til NEMUS Lillestrøm for å få sjekka at det ikke var noe alvorlig. Som vanlig fikk jeg heldigvis kjapp time og god sjekk. Heldigvis viste det seg at senen min var helt i orden, og at det “bare” var en betennelse i fettvevet rundt hælen. Ingen fare, bare vondt hehe! Men så fort jeg vet at det ikke er noe farlig så roer jeg meg veldig ned.

           

I dag har jeg hatt en lang dag på jobb, og deretter hatt juleavslutning med alle ungene jeg har på dansekurset mitt! Kjempekosli! Nå skal jeg ta kvelden rett og slett….

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg