CHRISTMAS NAILS

Nok en gang har jeg fått vakre negler hos @Rockinnailsandbeauty ! Denne gangen ønsket jeg meg noen negler som kunne passe både til kjolene mine, og til jul og nyttårsfeiring. Og som vanlig treffer de midt i blinken – sjekk ut de nydelige juleneglene! Får skikkelig julestemning av dem rett og slett!

Da jeg var i salongen filmet jeg litt av hvert steg, så den kommer så fort jeg får programmet til å fungere igjen…

For øyeblikket har jeg kommet hjem fra jobb og skal bruke resten av dagen til å forbrede meg til helgens konkurranse. Vi skal danse ganske mye denne helgen, så det blir deilig med en fridag fra trening i dag. Men fri blir det jo ikke akuratt. Jeg må brune meg, fikse håret og pakka ned alt jeg trenger til konkurransen i kveld, siden vi begynner allerede 09:30 med første runden. Så da er det “bare” å stå opp, spise og sminke seg før jeg drar ned i hallen og varmer opp. Ønsk oss lykke til!

Hva skal du i helgen?

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————–
Once again I have beautiful nails thanks to Rockin´nails and beauty! Look at those gorgeous Christmas nails! I get the christmas feel just by looking at them. I filmed all the steps of the making of these nails, and the blog will be up as soon as I get my movie-making-program running again!

 

At the moment I am done at work, and I will spend the rest of my day preparing for tomorrows competition. We are dancing quite a lot this weekend, so I am really happy about a day away from training today. But no time for rest, I have got to get my tan on, and also fix my hair tonight because we start at 09:30 tomorrow. But when that´s done, I “only” need to eat and do my makeup tomorrow morning! And after that I can go down to the hall and warm up. Wish us luck!

What are you up to this weekend?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg