ONE OF THOSE REALLY BAD DAYS

Ikke dagen på bildet, men dagen i dag! Fordi i morgen skulle vi i utgangspunktet reise til Litauen for å danse Nord Europeisk mesterskap, noe vi har gledet oss skikkelig mye til! Men i dag oppsto det litt komplikasjoner som gjorde at vi ikke kan reise likevel… Utrolig kjipt! Men desverre ikke noe å gjøre noe med… Så nå må jeg bare få såvet av meg all denne skuffelsen å snu det om til noe positivt – vi kan trene og forbrede oss til neste helg – Christmas Dance Festival.

Nå skal jeg såve av meg skuffelsen og gjøre meg klar for en ny, god dag i morgen

 

Hvordan takler du en dårlig dag?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg