STRIKE A POSE

PHOTOS BY HANS OLAV VIKSE, MORE PICTURES AT HILL SPORTSDANSERE`S FACEBOOK PAGE : HERE

 

Tusen takk for flotte bilder! Alltid hyggelig å få noen bilder av seg selv etter en konkurranse. Mange interessante ansiktsuttrykk fra vår side, men sånn er det! 
Vi er allerede i gang med ukens trening, og lader opp til helgens konkurranse i Litauen – Nord Europeisk Mesterskap! 
Dagene er supertravle, og i dag har jeg jobbet litt på alle tre stedene jeg har jobb, pluss at jeg har hatt timer og trent selv.
Det vil si at dagen har gått i ett med jobb og dans fra 10 til 21.
Men selv om det er vanvittig travelt, er det veldig gøy,og jeg er så takknemlig for at jeg har jobbene jeg har – ellers hadde det ikke gått rundt.

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————-

I want to thank Hill´s photographer for the nice photos! 

We are already done with this week´s first training, ans we are getting ready for this weekends competition in Lithuania. The North European Championship.
This week will be super busy! Today I have been working three places, and done three hours of dancing. But even though it is busy, it is fun! And I am so grateful for all my jobs, or else I would be able to live here by myself and dance.

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg